Select your language

Διαβίβαση Δελτίου Τύπου του ΙΕΠ για επιμορφωτικό πρόγραμμα GenAI

Σας στέλνουμε το αριθμ. 14680/Ε3/10-02-2025 έγγραφό μας, με το οποίο σας διαβιβάζουμε το από 07-02-2025 Δελτίο τύπου του ΙΕΠ , σύμφωνα με το περιεχόμενο του οποίου, το Ι.Ε.Π., σε συνεργασία με την Αστική Μη κερδοσκοπική Εταιρεία «The Tipping Point» και την Τράπεζα Πειραιώς, προσκαλεί εν ενεργεία εκπαιδευτικούς δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή στο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα «GenAI Empοwered Educators»Το πρόγραμμα πρόκειται να ξεκινήσει την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025 και περιλαμβάνει δύο (2) ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, σαράντα (40) ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης και τουλάχιστον οκτώ (8) ώρες πρακτικής εξάσκησης.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες εν ενεργεία εκπαιδευτικοί δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά, από τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 12:00, έως τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 12:00 μέσω του συνδέσμου που αναφέρεται στο συνημμένο Δελτίο Τύπου του ΙΕΠ.

Επισημαίνεται ότι η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών θα γίνει σύμφωνα με τη χρονολογική σειρά υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής.

Με εκτίμηση,

ΙΩΑΝΝΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥ

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε & Δ.Ε.

ΤΗΣ Δ/ΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ & ΕΞΕΛΙΞΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε & Δ.Ε.

ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 37, 15180 ΜΑΡΟΥΣΙ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 210-344 2831

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

PDF icon  Το διαβιβαστικό σε μορφή pdf.

PDF icon   Το δελτίο τύπου σε μορφή pdf.

  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
Image