Select your language

Ενημέρωση σχετικά με την εγκύκλιο αποσπάσεων Μελών Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π. σε Περιοχή μετάθεσης – ΚΕΔΑΣΥ- ΣΔΕΥ για το διδακτικό έτος 2024-2025

Στο πλαίσιο της διενέργειας αποσπάσεων για το διδακτικό έτος 2024-2025 και σύμφωνα  με την αρ.πρωτ. 41510/E4/19.04.2024 εγκύκλιο, καλούνται τα ενδιαφερόμενα μέλη αρμοδιότητας μας, να υποβάλουν αίτηση απόσπασης  από 22-04-2024 μέχρι και 01-05-2024, ως εξής:

Η Αίτηση απόσπασης σε Περιοχές/ΚΕΔΑΣΥ/ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ, υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘ (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr/).

Τα ενδιαφερόμενα μέλη που πληρούν, σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο τις  προϋποθέσεις  για απόσπαση,  οφείλουν,  αφού μελετήσουν  προσεκτικά  την εγκύκλιο  και  συγκεντρώσουν  τα απαιτούμενα  κατά περίπτωση  δικαιολογητικά, να τα μεταφορτώσουν  σε ένα ενιαίο  αρχείο pdf ή ένα αρχείο zip  στο  ΟΠΣΥΔ, πριν την «Οριστική Καταχώριση» της αίτησης. 

Ειδικότερα, για την συγκέντρωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών επισημαίνουμε ότι:

  • όλες οι βεβαιώσεις (π.χ. βεβαίωση σπουδών τέκνων, βεβαίωση εργοδότη , βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα) , πρέπει να είναι πρόσφατες του τελευταίου εξαμήνου.
  • τα ένσημα των συζύγων (όσων μελών επικαλούνται συνυπηρέτηση ), πρέπει να είναι του τελευταίου έτους (από τον Απρίλιο 2023 δηλαδή και για ένα έτος πίσω). Λόγω μη οριστικοποίησης των ενσήμων του τελευταίου μήνα, τα μέλη οφείλουν να προσκομίσουν για το διάστημα αυτό, Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ) ή υπεύθυνη δήλωση μέσω του gov.gr, όπου θα δηλώνουν α) τον λόγο που αδυνατούν να προσκομίσουν την Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ) και β) ότι θα προσκομίσουν τα ένσημα του τελευταίου μήνα του/της συζύγου τους, μόλις αυτά εκδοθούν και σε κάθε περίπτωση πριν την εξέταση των αιτήσεων απόσπασης από το αρμόδιο Συμβούλιο. 
  • oι Γνωματεύσεις Α’/θμιας ή Β’/θμιας Υγειονομικής επιτροπής θα πρέπει να είναι σε ισχύ και να μεταφορτωθούν με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά σε ένα ενιαίο pdf.
  • για τις Γνωματεύσεις που έχουν εκδοθεί από ΚΕΠΑ θα πρέπει στην ηλεκτρονική αίτηση να συμπληρωθούν τα πεδία: «Αριθμός Επιτροπής» και «Αριθμός Μητρώου ΚΕΠΑ», χωρίς καθέτους ή κενά και επομένως δεν θα μεταφορτωθούν ή θα αποσταλούν.  
  • Προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων αλλά και της διαδικασίας ελέγχου των αιτήσεων, τα μέλη μπορούν να εκδώσουν ηλεκτρονικά πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης  μέσω της  ενιαία ψηφιακή πύλη της δημόσιας διοίκησης  gov,  κάνοντας σύνδεση με τους κωδικούς taxis net  στο: gov.gr 
  • Απαραίτητη προϋπόθεση για αίτηση απόσπασης σε ειδικές σχολικές μονάδες κωφών ή και σε ειδικές μονάδες τυφλών, κατά περίπτωση είναι:
  • Για τα μέλη ΕΕΠ: η πιστοποιημένη γνώση της ελληνικής νοηματικής γλώσσας (ΕΝΓ) και της ελληνικής γραφής Braille (ΕΓΒ)
  • Για τα μέλη ΕΒΠ: η πιστοποιημένη γνώση της ελληνικής νοηματικής γλώσσας (ΕΝΓ).

Για οποιαδήποτε, διευκρίνιση επί των εγκυκλίων, οι ενδιαφερόμενοι  μπορούν  να επικοινωνούν  με την υπηρεσία μας,  στο τηλέφωνο: 2331078906 (Μ. Καραγεωργίου).

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

PDF icon  Το έγγραφο σε μορφή pdf.

  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
Image