Select your language

Δελτίο τύπου του 3ου Γυμνασίου Βέροιας

Πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα 25-29 Φεβρουαρίου 2024, εκπαιδευτική επίσκεψη στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning, “Stepping into Sustainability: Tourism!”, στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας και συγκεκριμένα στο Agrupamento de Escolas de Montijo.
Η Πορτογαλία είναι μία χώρα με μακρόχρονη ιστορία που εντυπωσιάζει με την απλότητα του τοπίου της, τον πλούσιο πολιτισμό της και το ταμπεραμέντο των ανθρώπων. Μωσαϊκό πολιτισμών, αποτελεί μία μοναδικής ομορφιάς χώρα και παράδειγμα αειφορικής τουριστικής ανάπτυξης. Μέσα από τις δραστηριότητες στο σχολείο και τις επισκέψεις σε
φυσικά και ανθρωπογενή τοπόσημα γνωρίσαμε πώς η συγκεκριμένη χώρα κατάφερε να διατηρήσει, να ενσωματώσει και να αναπτύξει τα μνημεία της.
Συγκεκριμένα, επισκεφτήκαμε τον πύργο Belem, Το μνημείο των Ανακαλύψεων, Το Μοναστήρι των Ιερωνυμιτών, την Πλατεία Εμπορίου, το Δρόμο Augusta, την περιοχή Κάστρου Αγ. Γεωργίου και την Εκκλησία της Παναγίας, την περιοχή της Αλφάμα και του Καθεδρικού, το Ρόσσιο, την περιοχή Σίντρα με τα παλάτια της και τα πάρκα στα περίχωρα και το Cabo da roca και Playa de la Osa στις δυτικές ακτές του Ατλαντικού Ωκεανού.
Στην κινητικότητα συμμετείχαν 31 μαθητές και μαθήτριες της Β’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας και οι καθηγήτριες Ελένη Μπρουσκέλη, Αγγελική Γιαννάκη και Μαρία Μυλωνά.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
Image