Select your language

Δελτίο τύπου - Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Νάουσας

Το σχολείο μας Ε.Ε.Ε.ΕΚ Νάουσας εκπαιδεύει και υποστηρίζει έφηβους μαθητές/τριες με αναπηρία με στόχο τις ίσες ευκαιρίες για αυτόνομη και ημιαυτόνομη διαβίωση μέσω και της επαγγελματικής τους αποκατάστασης.

Η επαγγελματική εκπαίδευση στις σύγχρονες κοινωνίες καλείται ναδιαδραματίσει έναν πολυδιάστατο και ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Να προετοιμάσει με κατάλληλο τρόπο ένα μεγάλο μέρος της νέας γενιάς για την άσκηση συγκεκριμένου επαγγέλματος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα το μορφωτικό υπόβαθρο που είναι αναγκαίο για την αποτελεσματική συμμετοχή τους στα κοινωνικά δρώμενα.

Υπηρετώντας αυτό το στόχο η επαγγελματική εκπαίδευση συμβάλλει άμεσα και ουσιαστικά αφενός στην επαγγελματική και κοινωνική ένταξη τόσο νέων ατόμων όσο και των νέων ΑμΕΑ, οι οποίοι την επιλέγουν και όλη αυτή η δράση συμβάλλει στη συνολική ανάπτυξη της χώρας. 

Για τους λόγους αυτούς, τα ζητήματα της επαγγελματικής εκπαίδευσης των ΑμΕΑ πρέπει να βρίσκονται στον πυρήνα κάθε προσπάθειας που στοχεύει στη μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Μια τέτοια προσπάθεια είναι και η φετινή δράση του σχολείου μας, σε συνεργασία με το ΝΠΔΔ Δήμου Νάουσας και συγκεκριμένα με τον Βρεφονηπιακό σταθμό ΠΙΚΠΑ Δήμου Νάουσας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν  εκπαιδευτικές επισκέψεις με στόχο την επαγγελματική εκπαίδευση τελειόφοιτου μαθητή μας υπό την εποπτεία της
υπεύθυνης καθηγήτριας του εργαστηρίου Αρτοποιίας- ζαχαροπλαστικής- μαγειρικής κ. Πετροπούλου Θεολογία ΠΕ 88.04 και την άοκνη καθοδήγηση του υπεύθυνου μάγειρα του σταθμού.

Ο Βρεφονηπιακός σταθμός ΠΙΚΠΑ μας υποδέχτηκε και μας υποστήριξε ολόπλευρα και για το λόγο αυτό εκφράζουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες για τη συμπεριληπτική τους συμπεριφορά τόσο απέναντι στη Διευθύντρια κ. Μίχου όσο και στα στελέχη του σταθμού.

  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
  • Image Alt
Image